بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار

Ceiling-Lamp-Sensor-ezgif.com-jpg-to-webp-converter

فهرست مطالب

زمان مطالعه: 9 دقیقه

 

با استفاده از بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار می‌توانید در بسیاری از هزینه‌ها و فعالیت‌های مازاد مانند روشن و خاموش ‌کردن چراغ‌های سقفی خودداری کنید. استفاده از سیستم روشنایی پیشرفته تا حد زیادی زندگی را برای ما ساده‌تر می‌سازد. در ادامه به تمامی سوالات شما از قبیل، چگونه می‌توان بهترین چراغ سنسوردار را انتخاب کرد؟ انواع مختلف آن کدامند؟ چه برندهایی این محصول را تولید می‌کنند؟ چگونه می‌توان این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کرد؟  برای دستیابی آسان‌تر به این محصول پاسخ داده شده است و می‌توانید به عنوان راهنمای خرید چراغ سقفی سنسوردار از آن استفاده نمایید.

 


انواع چراغ سقفی سنسوردار

چراغ‌های سنسوردار به ۲ دسته دیواری و سقفی تقسیم‌بندی می‌شوند. نوع سقفی دارای انواع مختلفی است که هریک از آن‌ها جنس، کاربرد، میزان حساسیت و میزان نور متفاوتی دارند. این دسته‌بندی هنگام خرید بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار به شما کمک خواهد کرد، به ویژه در مورد انتخاب مدلی که بهترین عملکرد نورپردازی با چراغ سقفی را داشته باشد.

  • چراغ سنسوردار ال‌ای‌دی: به‌جای استفاده از لامپ‌های رشته‌ای و سی‌اف‌ال (CFL) از چراغ سقفی سنسوردار استفاده می‌شود. طول‌عمر این نوع لامپ بالا است و نیازی به نصب حباب روشنایی مجدد ندارد. عمر این سیستم روشنایی تقریبا بالا است و امکان ورود گردوغبار یا حشرات به داخل آن وجود ندارد.
  • چراغ سنسوردار سقفی طلقی: جنس کفی این چراغ‌ها از پلاستیک و جنس رویه از طلق تهیه شده است. وزن کم این لامپ‌ها باعث شده است که به‌راحتی بتوان آن‌ها را روی سقف‌های دارای جنس یونولیت نصب کرد.
  • چراغ سنسوردار سقفی فلز شیشه: جنس کفی این چراغ‌ها از فلز و جنس رویه از شیشه تهیه شده است. استفاده از رنگ‌های الکترواستاتیک باعث مقاومت این نوع جراغ در برابر زنگ‌زدگی می‌شود.

نوعی دیگر از چراغ‌های سنسوردار، چراغ سنسوردار دیواری است. این نوع لامپ مربعی شکل، قابلیت نصب روی دیوار را دارد. بیشترین کاربرد این نوع سیستم روشنایی مربوط به فضای پارک و حیاط ساختمان‌ها است. این لامپ‌های سنسوردار با نام‌های دیگری مانند پارکی یا حیاطی نیز شناخته می‌شوند.

بهترین برند چراغ سقفی سنسوردار

پارس شعاع توس، ترک الکتریک، سیماران، مایکروویو، خیام الکتریک و ویسنا که زیر‌مجموعه گروه شیله است، از جمله تولیدکنندگان بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار هستند. هریک از این برندها اقدام به تولید مدل‌های مختلف چراغ‌های سنسوردار کرده‌اند. هر کدام از مدل‌ها نیز دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود هستند.

  • پارس شعاع توس: چراغ‌های تولیدشده توسط این برند برای استفاده در فضاهای داخلی بسیار مناسب هستند. میزان مصرف برق آن‌ها بسیار کم بوده و از تکنولوژی LED در آن‌ها استفاده می‌شود. مدل‌های مختلف این برند می‌توانند نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان را براساس سلیقه آن‌ها برآورده کند. استفاده از این لامپ‌ها به ۲ صورت روکار و توکار میزان استفاده از آن‌ها را گسترش داده است. هنگام خرید بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار برند پارس شعاع توس، علاوه بر ویژگی‌های ظاهری، سایر ویژگی‌ها مانند میزان مصرف انرژی و نوردهی را نیز درنظر بگیرید.
  • ترک الکتریک: قیمت مناسب از بارزترین ویژگی‌های لامپ‌های برند ترک الکتریک است. نورپردازی راه‌پله و پارکینگ به وجود چراغ‌های سقفی و دیواری تولیدشده توسط این برند به بهترین شکل انجام می‌شود. استفاده از تکنولوژی کم‌مصرف برای این چراغ‌ها میزان استفاده از این برند را گسترش داده است.
  • مایکروویو: گارانتی اصالت و سلامت کالا برای چراغ سقفی‌های این برند وجود دارد. یکی از دلایل معرفی این برند به عنوان بهترین مارک مارک چراغ سقفی سنسوردار این است که علاوه بر ۲ نوع توکار و روکار، به‌صورت حبابی و رشته‌ای نیز تولید می‌شود. میزان تنوع بالا باعث گسترش میزان استفاده از محصولات روشنایی این برند شده است.
  • ویسنا: سیستم روشنایی تولیدشده توسط این برند با استفاده از تکنولوژی و امکانات آزمایشگاهی بالا و استاندارهای بین‌المللی ساخته می‌شوند. برخی از لامپ‌های سقفی سنسوردار این برند دارای زاویه پوشش ۳۶۰ درجه هستند. این امر باعث شده است محصولات روشنایی ویسنا نسبت به سایر مدل‌ها خاص‌تر باشد. برای سیستم تشخیص حرکتی لامپ‌های این مارک از نوع اینفرارد (PIR) استفاده شده است.

 

  • خیام الکتریک: تنوع زیاد براساس مکان و موارد استفاده باعث آسان ‌شدن انتخاب مصرف‌کنندگان از بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار خیام الکتریک شده است. بازتاب فوق‌العاده نور و دفع گرمای آن ۲ ویژگی برجسته سیستم روشنایی این برند هستند که باعث شده‌اند طول ‌عمر این محصولات افزایش پیدا کند. چراغ سنسوردار خیام الکتریک در انواع رشته‌ای، ال‌ای‌دی و کم‌مصرف تولید می‌شود.
  • سیماران: این برند به دلیل بهرمندی از سیستم تشخیص ۶ متری، قابل استفاده در مکان‌های مختلفی است. راه‌پله، راه‌رو، اتاق پرو و پارکینگ‌ها ازجمله مواردی هستند که برای تامین روشنایی کم‌مصرف آن‌ها می‌توان از سیستم‌روشنایی سنسوردار سیماران استفاده کرد.

انتخاب بهترین برند چراغ سقفی سنسوردار امری است که باید توسط خود شما تعیین شود. قیمت و مکانی که قصد نصب این دستگاه در آنجا را دارید، ۲ عامل مهم در این انتخاب هستند. به همین دلیل بهتر است ابتدا مکان و سرمایه خود را مشخص کنید و سپس به فکر شناختن و استفاده ‌کردن از بهترین چراغ سقفی سنسوردار باشید.

برخی از برندهای داخلی و خارجی که با استفاده از مواد ‌اولیه باکیفیت و تکنولوژی به‌روز، محصولات خود را تولید می‌کنند را می‌توان به‌عنوان بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار معرفی کرد. هنگام خرید سیستم روشنایی سنسوردار شما باید علاوه بر کیفیت، ابعاد، قیمت و مواردی از این قبیل را در نظر داشته باشید. ابعاد این سیستم می‌تواند تعیین کند که شما به چه تعداد از آن برای محیط مدنظر نیاز دارید.

بهترین مدل چراغ سقفی سنسوردار

برندهایی که به عنوان بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار معرفی شدند، در مدل‌های مختلفی این محصول را تولید می‌کنند. هر یک از این مدل‌ها دارای ابعاد، کاربرد و کیفیت متفاوتی هستند. برای چه مکانی و چه کاربردی می‌خواهید از چراغ سنسوردار استفاده کنید؟ اگر از انتخاب مدل خود مطمئن نیستید، می‌توانید با مطالعه ویژگی‌های هر یک از این محصولات انتخاب کنید که کدام‌ یک کاربرد لازم برای شما را دارد.

  • چراغ سقفی سنسوردار ۱۸ وات مدل سنسوریا: این مدل با ۳ طیف رنگی آفتابی، طبیعی و مهتابی تولید می‌شود. همین امر باعث شده است که در مکان‌های مختلف بتوان به‌راحتی از آن استفاده کرد. استفاده از فناوری SMD و LED، فتوسل و سنسور هوشمند حرکتی در کنار قیمت مناسب و کیفیت بالا این محصول را به یکی از پر استفاده‌ترین سیستم‌های روشنایی سنسوردار تبدیل کرده‌اند.
  • چراغ اضطراری سنسوردار ۱۵ وات مدل VS966E: امکان کار کردن این نوع لامپ با باتری نیز وجود دارد. به همین دلیل هنگامی‌که برق قطع می‌شود، با تشخیص این اتفاق توسط سنسورهای سیستم، لامپ‌ها به‌طور خودکار روشن می‌شوند. استفاده از فناوری SMD در این سیستم باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و طول ‌عمر بالا شده است. استفاده از سنسور حرکتی و بدنه پلاستیک فشرده ABS، ۲ مورد از ویژگی‌های بارز چراغ اضطراری مدل VS966E هستند.
  • چراغ سقفی سنسوردار شیشه‌ای مدل ۱۱۳۱: تنها هنگامی‌ که فردی در راه‌پله تردد می‌کند این نوع لامپ روشن می‌شود. به‌همین دلیل، جلوگیری از اتلاف انرژی را می‌توان از بهترین ویژگی‌های این محصول دانست.

  • چراغ سقفی توکار ۲۰ وات مدل فولایت سنسوریک: ظاهر زیبا، بازدهی بالا و کاهش مصرف برق از ویژگی‌های این محصول هستند. کار‌کردن این نوع چراغ سقفی با برق شهری انجام می‌شود.
  • چراغ سقفی سنسوردار پلاستیکی مدل SC886: سنسور PRI از حساس‌ترین ابزارهای تشخیص تابش گرمایی انسان‌ها محسوب می‌شود. استفاده از PRI در مدل SC886 باعث سرعت عمل و دقت بالای این مدل شده است.
  • چراغ سقفی سنسوردار مدل 1123: برای استفاده از این مدل باید به‌صورت جداگانه لامپ مخصوص آن را خریداری کنید. قیمت ارزان، گارانتی و نصب ساده از بهترین ویژگی‌های این محصول هستند.
  • چراغ سقفی سنسوردار هوشمند مدل VS6266S: سنسورها در این مدل به صورت استفاده از سینگال‌های دریافتی از بدن انسان‌هاعمل می‌کنند و پس از آن فرمان روشن ‌شدن چراغ صادر می‌شود. این دستگاه تا ارتفاع ۴ متر نیز قادر به تشخیص صحیح و به موقع است.
  • چراغ اضطراری سنسوردار ۱۵ وات مدل SC976E: برای مواقعی که برق شهری قطع می‌شود، شما می‌توانید از باتری برای این نوع چراغ استفاده کنید. سنسورهای این مدل با استفاده از مادون قرمز فعالیت خود را انجام می‌دهند. زاویه پخش نور ۳۶۰ درجه از بهترین ویژگی‌های این محصول است.
  • چراغ سقفی سنسوردار پلی کربنات مدل 1122: سنسورهای این مدل بسیار حساس هستند. به‌گونه‌ای که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید ورود افراد غریبه به منزلتان را به‌راحتی متوجه شوید. به همین دلیل می‌توان گفت تامین امنیت نیز یکی از مزایای استفاده از این مدل لامپ سنسوردار است.
  • چراغ سقفی سنسوردار SC888: استفاده از این مدل برای محیط‌های سربسته مناسب‌تر است؛ زیرا این نوع چراغ سنسوردار در برابر نفوذ گردوغبار دارای مقاومت بالایی نیست.
  • چراغ سقفی سنسوردار پلاستیکی مدل VS626: قابلیت تشخیص برای این مدل، ۳ متر است. مدت‌ زمان روشن ‌ماندن این چراغ را به‌طور دستی می‌توان بین ۱۰ ثانیه تا ۳ دقیقه تنظیم کرد.
  • چراغ سقفی دارای سنسور حرکتی ۱۵ وات مدل مروارید AL-DM23: امکان تشخیص برای این مدل تا ارتفاع ۴ متری و فاصله ۶ متری وجود دارد. استفاده از فناوری LED باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش طول‌ عمر این محصول شده است. این محصول را می‌توان روی دیوار یا سقف به آسانی نصب کرد.
  • چراغ سقفی سنسوردار ۲۰ وات مدل آوا سنسوریک: استفاده از سنسور فتوسل و حرکتی به‌طور همزمان در این مدل باعث متمایز‌ شدن آن از سایر محصولات مشابه شده است. عدم وجود امواج مضر، طول‌ عمر بالا، قابلیت تنظیم زمان‌بندی، ۳ طیف رنگی، وجود بدنه مقاوم و نصب آسان از ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول هستند.

حالا که با برخی مدل‌ها از بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار آشنا شدید، تصمیم‌گیری و انتخاب برای شما راحت‌تر خواهد شد. این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند؛ از طرفی شما می‌توانید برای انتخاب صحیح با پشتیبان‌های خبره‌ای که برای فروش محصولات درحال فعالیت هستند تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

ویژگی های بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار

یک کاربرد چراغ سقفی ال ای دی سنسوردار، روشن شدن خودکار هنگام تردد در محلی که چراغ سنسوردار قرار دارد، است. این ویژگی بهترین و مهم‌ترین خصوصیتی است که یک مارک معتبر چراغ سقفی سنسوردار باید داشته باشد. افزایش ایمنی ساختمان، ماندگاری و طول عمر بالا، کاهش هزینه‌های ماهانه مصرف انرژی برق، دسترسی آسان به سیستم روشنایی، کاهش هزینه‌های نصب و سیم‌کشی ساختمان و عدم نیاز به کلید برق که باعث کاهش انتقال بیماری‌ها و صرفه‌جویی در زمان می‌شود، از بهترین مزایا و ویژگی‌های مثبت استفاده از این نوع سیستم روشنایی هستند.

استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های به‌روز، زندگی را ساده‌تر می‌سازد و استفاده از بهترین چراغ سقفی سنسوردار که پیشرفته‌ترین نوع چراغ‌های سقفی هستند، به‌طور‌کلی باعث کاهش آلودگی، افزایش ضریب امنیتی و کاهش هزینه‌ها می‌شود. عملکرد صحیح و سریع، دقت بالا، قابلیت تنظیم زمان، نصب آسان، نور بدون فلیکر و عدم انتشار امواج مضر بخشی از ویژگی‌هایی هستند که بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار می‌تواند داشته باشد. این ویژگی‌ها ممکن است در یک مدل بیشتر و در مدلی دیگر کمتر باشد و همین امر باعث تفاوت در قیمت‌ها می‌شود.

راهنمای خرید بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار

کیفیت چراغ سقفی‌های تولید‌ شده در ایران و خارج از کشور و برندهای مختلف تا حدود زیادی بایکدیگر متفاوت است. به‌عبارتی، می‌توان گفت که این محصولات دارای درجه‌بندی کیفیتی هستند. برای این که بتوانید یک چراغ با کیفیت تهیه کنید، باید ابتدا یک مرکز خرید امن و معتبر بیابید.

اگر ۲ محصول کاملا مشابه بیابید، تفاوت در کیفیت موارد و متریال به‌کار‌ رفته، سال تولید و جنس هر یک از قطعات باعث تفاوت در قیمت این ۲ محصول می‌شود. اگر به‌دنبال تهیه بهترین مارک چراغ سقفی برای رفع نیازهای خود هستید، می‌توانید این محصول را با بهترین ویژگی‌های متناسب با محیط مدنظرتان از سایت ما تهیه کنید. فراموش نکنید که دریافت مشاوره پیش و هنگام خرید از ما به‌صورت رایگان است.

سخن پایانی

با بررسی انواع بهترین مارک چراغ سقفی سنسوردار، مدل‌های مختلف آن، ویژگی‌ها و درنهایت راهنمای خرید سیستم روشنایی دارای سنسور می‌توانید خرید درستی داشته باشید. تمامی نکاتی که نیاز است پیش از خرید و هنگام خرید بدانید توسط پشتیبان‌های ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس از خرید نیز از خدمات پس از فروش، گارانتی و مرجوع کالا با شرایط خاص برخوردار خواهید شد.

 

پیمایش به بالا